Morgon stund...

Studsade upp ur sängen för ca en timme sedan. Jag vaknade i morse vid halv 9 av att rätt person, den här gången, skickade ett krya på dig sms. Det var gulligt tyckte jag. Det var precis det jag behövde. : )
Nu har jag precis ätit brunch (huvud och mage kunde inte enas om det var lunch eller frukost) och väntar på att Hank ska höra av sig. Så får vi se om det blir något IKEA eller inte. Annars kanske det blir lite fika? : )

Har egetnligen inte så mycket att tillägga eftersom dagen precis har börjat. Kanske ska ta och baka lite medans jag väntar på Prank..?

P

P.s
Har jag sagt att Beate åker om två dagar.... OM TVÅ DAGAR!

Kommentarer
Postat av: hank.

haha det är lika kul och läsa om du-vet-vad varje gång!

2008-09-23 @ 16:41:18
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback