Omtänkade

Ja, nu får jag börja tänka om lite. Höll på att göra bort mig. *Pinsamt*

Nej, men va. Nu ska jag hem till min mamo, Henke kommer och hämtar mig snart, snäll som han är. Det blev ju ingen städning hos Beate. Hon var redan klar. : ( Och inte kommer jag få träffa henne igen innan hon åker. Ännu mer : (
Beate, jag kommer sakna dig. Ju!
Tove kommer hem i helgen. Beate är ju oersättlig men Tove kan i alla fall fylla hennes tomrum ett tag. Men vem ska fylla deras tomrum som uppstår sen när Tove åker tillbaka till Norge? Hank?

Nu kom Henke!

P


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaha men snällt då, jag är faktiskt också kvar här. men jag kan ju lika gärna flytta eftersom du ändå glömmer migg snyft

2008-09-22 @ 18:11:47
Postat av: Anonym

Jag är kvar Nea, men du drar ju sen igen tönt.

2008-09-22 @ 19:18:14
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/
Postat av: bea!

naaa men e inte du för gullig . jag kommer sakna dej meeeed!

2008-09-22 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback