On the G

Nu är vi snart påväg. Sofia är taggad. Linnea är taggad och tillsammans är vi jättetaggade!
Nu har vi alltså biljetter, tågbiljetter, sovplats och allt är kirrat. Stan blir det lite innan vi åker iväg till Fryshuset. Bara man lyckas hitta dit så. : )

Pappa är lite orolig för sin lilla flicka som knappt varit i Stockholm.

Med denna Jakob bestämde jag att vi skulle mötas i Zinkensdam så vi kunde ta biljetterna och överlämna pengarna. Eftersom vi hade tittat ut vilka tider vi ville åka men inte alla fanns sen när vi skulle boka så kommer vi inte fram förrän 13;40, inte avtalad tid 11:40. Då skickade jag ett sms och skrev att som det var men också "jag kan skicka biljetten till dig så du ser att vi har bokat tåg och inte lurar dig. Hör av dig i så fall! Hälsningar Linnea&Sofia"
Då fick jag som svar på en hundradels sekund "Okej. Du behöver inte det. Jag litar på dig. Du lät så snäll. Ring mig i morgon när ni kommer fram så ses vi någonstans". Antingen är han lika brutalt ärlig som Sofie, eller så är han någon skum typ. Men det lär vi märka i morgon!

Nu är jag så peppad! Det här kommer bli så jävla bra! Jag älskar mig själv och min sponantitet. Fast jag älskar Sofia mer! Som är på allt jag staplar upp!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback