Onsdag

Tanken var massor med olika att göra idag. Men, nehej. Sofie vet inte om hon hinner in eftersom hennes mor tagit bilen till BVC. Typans. Och så ringde Sofia nyss och frågade om jag skulle med till Hugo men eftersom jag inte vet om Sofie kommer kunna eller inte så kan jag inte följa med. Jag kan inte ta mig ner heller för den delen.

Vaknade typ för en timme sen. Jag har haft näsblod hela natten och typ inte kunnat sova någonting. Så smakar det sådär gott i munnen när man vaknar sen. (uäk)
Hanna, du kan vara lurre. Besiktningen är kl. 8 på morgonen, och då har väl IKEA inte öppnat i alla fall? : ) Jag lovar att jag inte har förhinder.
Nu när det blev såhär med hela dagen (idag igen!!) så känns allt så hopplöst. Jag vill inte bara sitta här. Jag vill åtminstonde kunna ta mig till skolan och reda ut mitt projektarbete med rektor Roland. (Visste ni förresten att man får över 300 poäng och man tar honom på övergångsstället vid bion med bildörren? Joo, once in a lifetime liksom)

Så idag blir det väl ungefär samma som igår. Tråkigt!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback