Praktikant sökes!

Jag kom på en sak!
Stall Nydala söker praktikanter eller liknande mot boende. Allt från veckovis till månader eller veckodagar. Hör av er genom en kommentar eller gå in på deras hemsida för vidare kontakt.
Det som ingår är alla sorters stallsysslor, tänk på att det är ca. 15 hästar inackoderade. Det är inget soffpotatisjobb utan här får man ta i med hela kroppen.
Arbetstiderna varierar men 07-17 vanligtvis.

Jag ser fram emot lite avlastning.

Tror jag ska hoppa i säng snart också. Såg Idolutslagningen nu, stackare.

Vad rolig jag är. Jag visste ju tydligen hur man gjorde en miniatyr klickbar. : ) Det visste jag inte, att jag hade de kunskaperna. Inte för att det verkar vara så svårt.

Läs min gamla blogg, speciellt ni i forna SP05C, då det finns många minnen dokumenterade.


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback