Rättelse och God Natt

Jaa, på begäran från Sofia Larsson så har Karro betalat Martinas räkning, men det är telenor som fuckat up sig. Som vanligt? Har jag hört något gott om telenor, vodafone eller vad de nu än heter. Precis som tre. De bara skapar problem för folk. "Three is the magic fucking number". Pappa fattade ingenting när han ringde sin kompis. Ringde hemtelefonen och sa att han hade fel på sitt mobilsvar.

Nu är det i alla fall nattinatt. Ögonen verkar gå i kors på mig, varför vet jag inte. Jag ska dessutom sova jättelänge i morgon! Sen ska Hank and I till IKEA och shoppa upp hela hennes lön och ett par nya leggings till mig eftersom min mamma töjt ut mina. Tror ni man hittar leggings på IKEA? De brukar ju ha det mesta. Presentpapper, godis och Kalles Kaviar liksom.

Fick världens sötaste bild utav Christoffer idag. De har köpt en ny hund! Så underbart jättesöt! En liten valp. Förstår ni nu att jag längtar tillbaka. Nu kommer Bulan, deras gamla hund, få sova hos mig eftersom han är en andra prioritet! Awh!

P & najty, ses i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback