Ryssarna är på G!

Hittade en spännande artikel:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3371290.ab

(Jag vet inte hur man länkar)
Jag tyckte det var en väldigt fyndig idé. När jag blir stor och stark ska jag också lägga tid och energi på något sånt här viktigt. Krävande arbete, mycket hjärna och logik krävs nog för att hitta på något i den här stilen. Tänk, annars rinner ju den dyra fina spriten ut i vattnet.
Det är nog en karriär för mig, tror jag.
"Vi skulle kunne ta en virrepinne hjemme hos maeg?"

Tittade precis på Filip & Fredrik. De red en "fälttävlans-slinga" utanför studion. Det måste jag säga var dålig kvalité på svensk fälttävlan. Snygga outfits hade de i alla fall. Vita ridbyxor och allting! : )
Nu blir det nog snart sängen för min del.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback