Saknar jag MOTALA?!

Nu är det färdigtjåkat här för mig idag. Ni kommer ju tröttna på mig innan ni ar gjort mig till en prenumerant. :)

Helgen ser i alla fall ut såhär:
Fredag; hem skapligt, äta hos pappa och ut med Maria och Sofia, kanske Beate om hon hinner hem?
Lördag; vaknar skapligt, hos Sven Gustafsson Kl. 10:00, sen sola, bada och massage i sporthallen, kvällen med tjejerna och middag.
Söndag; vaknar skapligt, är med mor och far och åker ner till Mullsjö på eftermiddagen.

Meeeeeen, det finns fortfarande möjligheter att helgen ändrar sig. Den har ändrat sig några gånger hittills. I morgon blir det väckning kl. 06:30, stallet 07:00. Sen ska jag fjäska och jobba som FAEN så jag kan få komma ifrån vid 15 tiden, packa och duscha. Härifrån vid 16 och hemma vid halv 6 ungefär.

Mysigt ska det bli att komma hem i alla all.
Har du saknat Motala!


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback