Skilsmässodikten nr.II

Precis hemkommen från IKEA med Hank the Prank. Bilder kommer senare (väldigt mycket senare, efter att vi har haft tjejmys... Efter att Hanna kommit hem... I morgon säger vi!)
Vi hittade massor fina saker, och vissa lite mindre fina saker...

Nu kom en viss Benny och ville dela filt med mig. Han bara mosade sig ner och när jag tittade på honom så såg jag bara en stor rumpa som stack upp. Här frågar man inte, utan här bara mosar man sig ner!

Idag blir det nog inte så mycket mer blogg. Kl. 9 hämtar Sofie mig så ska vi åka och bunkra upp med B&J och annat gottis, ev en film också. Sen åker vi till Tove vid 10. Hank kommer inte förrän 22:45 ca, men om man väntar på något gott...

Idag blev det dessutom lite shopping. Ajemen, lite nya undekläder fick följa med hem, hittade ingenting annat. Jag var ute efter leggings och något att ha till dem men eftersom H&M i Ikano-huset suger så hittar man sällan något där, mer än smink och hårspray.

IKEA måste vara sveriges andra största skilsmässodike, tätt inpå Göta Kanal. Det var inte många enade själar som valde soffa eller packade in sängen i skåpbilen inte. Jag tror att man ska undvika IKEA om man har stadigt sällskap. Jag tror att IKEA är ute efter att folk ska gå isär - vilket gör att man köper mer möbler eftersom man flyttar in i egen lya liksom.
(Fan, vad trött jag är!)

Jag satt uppe och läste ut min bok i natt. Halv 4 kom jag i säng och vid 4 hade boken landat, utläst, på kudden brevid mig. Då slockade jag. Helt slut - precis som nu.
Eftersom Moa är och rider på Korsbäck idag så kommer det antagligen bli Pizzeria Svea. Igår var jag jättesugen på det flötet men idag är jag helt stoppmätt. Efter en mellanstor portion köttbullar så.
"You, Kitty, you have a problem! My Red didnt start drinkin befor he met you!" säger Reds mamma
"And I didnt start drinkin before I met you!" svarar Kitty.
Me <3 That 70's show!


/P

Kommentarer
Postat av: Prank.

"och vissa lite mindre fina saker..." ?? :P

2008-09-25 @ 21:35:20
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback