Sleep tight.

Nu ska jag snart förhoppa mig i säng. I natt ska jag inte vakna av att jag har myror under gipset i alla fall. Buuh! Jag ska fortsätta läsa mina bästiga bok. Jag måste bara tipsa om den en gång till. För alla er tjejer, man kan inte slita sig! (Ja, förståss, er killar också som faller för sånt..?)

Jag sitter och har lite ångest.
- Jag längtar tillbaka till Kreta,

Frida och Joel
(Frida och Joel på deras balkong)

- jag vill gå på Jason Mraz-konserten i Lund (men Stockholm går också bra!)
- kunna röra på mig obehindrat, duscha utan att det blir vita gipsfläckar på parkettgolvet
- få bort det där jag har i tanden som sitter och skaver (dock ganska låg prio på...)
-åka tillbaka till Mullsjö och min hårda säng men framförallt...
-Att Tove ska komma hem!

Fick kallelsen idag förresten. Måndag klockan 8 på morgonen åker gipset, det ska bli skönt. Men då får jag ju också veta om det har blivit bra. Trots att de var segare i Jönköping kändes de bättre och mer noggranna där. Här kollade de bara på bilderna och hade inte Shan givit den där remissen hade de antagligen skickat hem mig med en stödlinda och ett par kryckor. Nu fick jag i alla fall gipset. I Jönköping så var de jätteoroliga för det där glappen och i Motala var det inte ens en prioritet. Meen, jag litar på dem att de gör precis vad som är bäst för min lille fot. Jag hoppas att jag ska kunna vara igång snart och kunna gå på det. Tove och Hank hörde jag planerade utgång på fredag - men skoj liksom. : (
Hanna ska skjutsa runt på mig i en rullstol på IKEA i alla fall, jag ska sätta på vadd på mina käppar då också så att det inte gör så himla ont. Undra vilken socka man ska festa till det med då..? : )


Litet schema:
Onsdag: Fika med Sofie och kanske Nathalie vid halv 3. En sväng på stan också, titta efter nya leggings. Martinas träning på kvällen.
Torsdag: Besikta bilen men kvällen tillsammans med Tove, Hanna & Sofie
Fredag: Hoppas på en tjejkväll? (Tove sa att hon hade lovat oss, och inte sin... Kille?)
Lördag: Hoppas på att det blir en spontanresa till huvudstaden med Malin och en liten konsert på det..? Annars herrmatch i handboll i Vadstena med Tove (Jaaag veet!!! Men jag hade tydligen lovat...)
Söndag: Fika med Sofia och Martina? Annars hjälpa Hanna flytta?
Måndag: Återbesök på akuten, få gipset borttaget. Weoho. Martinas träning på kvällen?
Tisdag: Free!
Onsdag: Förhoppningsvis tillbaka i Mullsjö!

Visst fan, måste boka om min tandläkartid nu när jag ändå är hemma! Påmin mig!

Jaja, nog talat om det.
Sista inlägget för idag. Nu blir det sängen.


L

Kommentarer
Postat av: hank.

Hörru! vilken tid besiktar du bilen på torsdag?

2008-09-24 @ 10:15:32
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/
Postat av: Bea

Vad för konsert om man får undra? :)

2008-09-24 @ 16:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback