Snygg, rolig och trevlig

Gissa vem?


Jag har väldigt jättetråkigt. Jag sitter vid köksbordet, kan inte duscha som planerat för att herr Öhman fifflat med vårt vatten så det är helt gult. Jag vill titta på en rolig söndags-film men eftersom våra 2 boxrar bestämt sig för att strejka samma dag så verkar det inte bli något med det. Jag har ju däremot min bok "mina hemligheter" som jag knappt hunnit läsa i alls så det kan nog bli en mysig kväll ändå.
Ganska trött och uttråkad. Ändå.

Dagens outfit då? :)



Sjal - Vintage från farmor med höstmotiv, svampar och löv
Kofta - H&M 249 kr
Klänning - Rut mfl 129 kr
Leggings - Gina Tricot


De var ju nästan lite kul det här. :)
Nu börjar det en dålig komedi på 6:an, den enda kanal som fungerar så nu ska jag bädda ner mig i (köks)soffan och glo.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback