Sometimes it hurts...

And today is a hurt-day!

Jag skrev nyss värsta inlägget som försvann ut i rymden någonstans, för på datorn är det inte - i alla fall. :(

Så trött som jag är nu efter denna betungande arbetsdag så orkar jag inte skriva om allting en gång till. I morgon lovar jag på en bättre uppdatering.

Har i alla fall fått lite svar på alla mina frågor idag.
- Inget Jönköping för min del
- Ljungby är tvådagars med övernattning HEMMA I NYDALA, skönt
- TV:n kommer när mor-min kommer hit. Christoffer ska fixa antennsladd.

Nu har jag dessutom lite mer möbler och utan kökssoffa men det känns liksom som att jag klarar mig utan den... Nu kan jag också ligga raklång i sängen! :)

Om jag somnar om ca 5 minuter kommer jag få sova 8 timmar så det är bäst jag klappar igen det här. Förövrigt regnar det massvis här, mina fötter är förstora för gummistövlarna och det kommer säkert regna jättemycket i morgon med. Bara för att.


Hörs igen i morgon!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback