Sovdags?



Har jag sagt att min fot gör ont? Har jag? Konstigt...
För många för starka tabletter tror jag. Hoppas jag
kommer kunna somna i kväll.

Det finns tre saker som stör mig idag. Vi tar dem i storleksordning:
1. Att jag har ett gips på foten som invalidiserar hela mitt liv.
2. Att han inte svarar på mina sms. Varför gör han inte det?
3. Att Martinas mamma fortfarande inte betalat hennes telefonräkning så att man kan spontan-smsa henne om vad hon har gjort under dagen och få ett "skit i det du, din lille fjärt" tillbaka. *sakna*

P

Kommentarer
Postat av: Sofia

nr.3 du har fel! karro har betalat med telenor suger! tro mig ja hör henne varjedag skrika på dom i telefonen:)

2008-09-22 @ 22:41:21
URL: http://soooofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback