We will all go down in history

Kom precis in. Har bara hunnit duscha. Det känns så skönt att ligga i sängen klockan 6 på kvällen. Fyfan vad mör jag är. Till och med huvudet är ju som en påse skit. Jag är så grymt trött. För att fira att... Jag... Har kommit från jobbet så tidigt så ska jag åka in och köpa en påse godis. Det ska bli smaskigt. Har inte ätit plockgodis på jättelänge. Det har jag i alla fall förjänat den här gången, till skillnad från de andra gångerna då jag sagt att jag gjort det men... Ja, tänjt lite på reglerna. Inte gjort fel, bara liksom... Ja, ni vet väl precis hur det är antar jag.
Sitter alltså och lyssnar på musik och bloggar. Det fattas ju någonting liksom.

Idag var det döden att gå upp. Jag trodde jag drömde när klockan ringde. "Ha-ha", tänkte jag ondskefullt. "Nu lurade jag mig själv allt litegran!". Skitkul sen när jag upptäckte att mobilen faktiskt ringde under madrassen. Det var bara att gå upp och dra på sig ridbyxorna. Fan, vad avis jag är på Beate som kan sätta på sig mysbyxor på sitt kommade jobb och bara surfa omkring hela dagarna. Meeeen, jag är ju här på träningsläger och får betalt!

Annars har det inte hänt så mycket idag. ridit fram 3 hästar och gått på tur med Zina. Tittade på en hel del när Sofia och Christoffer hoppade intervall. Det var lite roligt att se Rayon, som alltid förhoppar sig så grymt, hoppa studs på 6 hinder på 60 cm. Han höll ju på att inte komma igenom. Intervallen bestod av, som sagt, 6 studsar, i 4 omgångar med en minuters vila, gånger 4. Det såg väldigt jobbigt ut men var nog ännu jobbigare. Nu på kvällen kom en tjej från Vetlanda och skulle träna. Hon hade inte samma övning riktigt, men den hästen var tydligen jätteifn. Tjejen tävlade tydligen 140 på sin andra häst. Denna elev hade varit hos Hacke innan men trivdes inte och kom till Christoffer i stället. Och i stället hade Christoffer lämnat över lite andra elev till henne i stället, för att citera "riktiga stolpskott!", slut citat.

FAAAAAAAAAAN, vad skönt det ska bli att bara ligga i sängen hela dagen. Åhhh. :)

Nu ska jag åka och köpa godis. Jag skulle egentligen åkt till Godishuset, det finns här också, men här är det en fabrik som tillverkar eget godis för 3.90 kg/hg och ska tydligen vara jättegott. De gör även finare choklad och kola osv. Men idag orkade jag inte stressa in till 18.00 så jag tar ICA i  stället och gamla vanliga KaramellKungen.

Hörs igen i kväll.
P

Kommentarer
Postat av: Hanna.

Hutr blir det i helgen pötis?

Ska vi boka bord?

2008-09-16 @ 22:40:59
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback