1 timme och 15 minuter senare

Har jag städat hela nedervåningen! Snabbt gick det! Jag har dammat, plockat i ordning, putsat glasbordet och speglarna. Dammsugit, torkat lister och diskat. Jag måste sett ut som ett runtsvischande streck här alltså! Nu har jag bara 450 kr kvar att städa bort. Fyra gånger till. Håkan Helvete.

Nu ska jag försöka ta mig iväg till gymmet. Är inte speciellt tagg alls. Jag byter nog om här hemma (från mina långkallsonger och stickade strumpor) till något mer träningsvänligt. Vi får väl se när jag får tummen ur den här gången.

Nästa helg lutar det i alla fall åt att det blir en studentskiva i ära till Fredrik! Det ser jag fram emot. Men just den där grejen med bara tre plagg på sig (det inkluderar då alltså även underkläder, strumpor, skor osv) så känns det jäkligt off. Blir nog den svarta klänningen med trosor och skor. He. Det blir nog bra. :)

Nu blir det gymmet. HejaHejaHeja.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback