And I walk on water and you will catch me if I fall.

Frukosten satt där den skulle, mitt i magen. Nu, under tiden den lägger sig, tänkte jag vara hurtig och städa nedervåningen hos mamma eftersom jag är skyldig henne lite pengar. He. Att pendla till Vadstena för att jobba är inte roligt när man inte har några pengar, så därför får man belåna sig lite hos mami.

När jag har städat klart och frukosten har lagt sig så tänkte jag åka iväg till gymmet en sväng. Har inte klurat ut vad det blir idag, styrka eller kondition. Får se hur jag känner efter städningen.
Sen var tanken att Sarah och jag skulle åka ut till Stavlösa ganka tidigt för att vara snusvakt åt pappa. (Jaa, han gör sitt egna snus och det ska stå i ugnen i 30 timmar lite drygt så han vill inte lämna ugnen själv så länge.) Då ska vi promenera, tvätta bilen och i kväll ska vi in till simhallen. Sarah ska nog sola och jag drar några längder i poolen. Jag hade gärna solat jag med.  .  . Men det får bli en annan gång.

Kommer somna gott i kväll om jag känner mig själv.
I morgon blir det spinning! I morgon är det redan torsdag! Helt otroligt. Idag är det bara fyra dagar kvar till Kolmården. Jaoo!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback