Bit ihop, bit ihop nu då.

Att inte äta tillräckligt under dagen resulterar inte i viktnedgång utan mer något i stilen åt det griniga hållet. Inte har jag tappat någon vikt men fy bubblan. Den som säger något elakt åt mig nu åker på en riktig snyting.

Vid halv nio var jag hemma från stallet. Nimrodd var, som vanligt, ap-pigg och vi kantrade runt stora vindkraftsverken. Med solnedgången stickande i ögonen och en svag, alldeles sommarljummen bris i håret kunde det nog inte blivit en mycket bättre ridtur. Det tyckte nog inte Nimrodd heller som hade sjukt mycket spring i benen.

Nu ska jag kolla upp när jag börjar jobba i morgon, sen tror jag faktiskt att det är dags att hoppa ur ridkläderna för idag och lägga ner dem i bagen. I morgon är det jobb och sen åker jag till Hogsta och rider Mazarinne. Vi får se hur det går.

Nu har jag uppdaterat min kalender (utan den vore jag ingenting) och ska hoppa ner i badet. Börjar klockan åtta i morgon med 3A. Skoj!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback