Class!

"Sitter på min säng i mitt ungkarlsrum, det flyyyter".

Eftersom jag tvingades upp så brutalt tidigt i morse har jag en tendens till att vara i ett rätt sömndrucket tillstånd för tillfället trots power-nap:en i eftermiddags. Det svider som salt i ett öppet sår på insidan av ögonlocken och det knastrar som grus när jag blinkar. Egentligen hade det varit ett fruktansvärt bra läge att vila huvudet mot kudden ett tag nu, fram tills dess att jag självmant vaknar i morgon, söndag, men i stället ska jag sitta uppe cirkus en timma till för att titta på Världscuphoppningen från Las Vegas. Sådan är jag. Vilket liv.

Dessutom är det något så fruktansvärt kallt nu. Detta beror enbart på att mor och H har stängt av värmen i huset, jag är övertrött och att ytterdörren har stått på glänt hela dagen. Inte gör familjen något åt det mer än att grina illa när jag kommenterar kylan och påstår att det hjälper med ytterliggare ett täcke. Tre täcken i mitt lilla rum känns sådär, ärligt talat.

Nu har det börjat!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback