En kväll på tumanhand i Varvs Lönneboställe

Okej. Alltså. Jag har ju ingen annan än mig själv att skylla när läsarantalet sviker, detta eftersom jag bloggar ungefär lika ofta som zebrorna tappar sina ränder.
På tal om zebror.
Kolmården idag, ju. Anna Fest, Sarah och jag var de tappra soldaterna som lyckades komma iväg, med en rätt ordentlig baksmälla i bagaget, i morse vid halv 9 snåret. Anna körde så vackert och jag tjatade på om mina bekymmer. (Bra psykolog det där, förövrigt.)
Väl framme började vi med Europas största runtgående linbana. Efter det betade vi av park efter park, djur efter djur och glasstånd efter glasstånd. En givande dag med Christopher och Sofie i sällskap dessutom.

Väl hemma ingick lite förberedelser inför kvällen. En mysig grillkväll hos Maria står på schemat och tji fick den som gick bet på det. Ha. Har varit och handlat lite gott och ska snart åka och hämta Sarah. Ser fram emot att träffa mina underbara vänner. Jag är glad att jag har er!

Jag är också glad för att:
- Jag har världens finaste bästa vänner
-  Martina kom runt banan idag
- Jag har rätat ut vissa frågetecken
- Solen skiner
och för att
- jag för tillfället mår så underbart bra.

Ha en lika fin kväll som jag, då är ni lyckligt lottade!

Ta hand om er!
P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback