Ett samtal senare

Jag: Hej, det är Linnea
Han: Hej! Mitt namn är Joakim och jag ringer från Telia. Har du Bo hemma?
Jag: Nej, som vanligt, han är fortfarande på jobbet. Precis som igår när ni ringde.
Han: Jasså. Är det hans fru eller dotter jag talar med?
Jag: Han dotra, döh.
Han: Jasså! Är du händelsevis över 18?
Jag: Kanske att jag händelsevis är? Vad får jag om jag berättar det för dig?
Han: Om du är över 18 kan jag erbjuda dig det fina erbjudandet vi har för idag!
Jag: Men vad får jag..?
Han: Information om ett erbjudande..?
Jag: Men vad får jag? Egentligen?
Han: Möjligheten till ett bättre pris..?
Jag: Men vad fååår jag?
Han: Är du intresserad av att höra erbjudandet? Är du ens över 18?
Jag: Vad får jag om jag säger det?
Han: Jag ringer tillbaka någon annan dag när Bo är hemma. Ha en bra dag! Hej

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback