Fixar Bettan!


Jahopp daglig uppdatering var det...Dagens planer gick rakt ner i papperskorgen eller kankse inte rakt ner utan mer flyttade till tidingshögen..Vi får se ifall det blir roadtrip nästa vecka istället det skulle inte vara helt fel må jag säge!


Då B1 lämnat mig ensam i denna stora vida värld i 2 dagar bestämmer jag mig för att ta på mig mina prommenadskor sätta plattan i mattan. Mötte nästan hela, aa ni hörde rätt nästan hela, Motala på kanalbanken. När jag går där och blir omsprungen av säkert halva av denna halva av Motala så slänger jag iväg ett sms till min sambo på resande fot: "Jag går här och funderar på om jag ska försöka springa i morgon...?"


Tillbaka får jag : "Springa!?Vadan denna plötsliga reaktion!? Är du sjuk!?"



Det säger allt om mig känner jag...fast min PT tyckte det var en bra (?), eller en ide i varje fall.


Ghostwritha P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback