"Glöm inte att stretcha bara!"

Sarah Astrid Staaf har idag tagit sina första löpsteg på 2 år. Det gick som det gick behöver inte gå in på detaljer känner jag, blir så dålig stämning då. Bestämde mig dock för att informera min PT om detta, då får jag tillbaka detta som svar " Glöm inte att stretcha, fram,bak sida och vader"

Tjena mittbena tänker jag: ska bara få tillbaka normal andningstakt innan jag gör något annat. Ska bara se till så att pulsen går ner lite så att hjärtat inte ta skada. Men sen ska jag allt stretcha. Jag ska stretcha framsida, baksida, sidan och vaderna.


Jag ska stretcha dem som de aldrig blivit stretchade förrut.



Ska bara googla några övningar först....


Ghostwritha Pews


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du att den där PT:n verkar ta arbetet seriöst. Han gav dig inte ens stretchövningarna, som han egentligen lovade!

aja, take care goshtwrithern.



Peuws.

2009-04-08 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback