Håkan Helvete, snart går vi terrorist på brandlarmet

Idag har Sarah och jag festat till den annars ganska glåmiga vardagen med en stor fet godispåse och en O-(hör och häpna)-uppäten blåbärspaj! Den sprara vi tills i morgon.
Vi skickade också iväg ett short-message-service till Gefredrich att citat:
"Nu dör våra mobiler och katten har käkat upp alla sony ericsson-laddare så vi förväntar oss att du kommer och väcker oss i morgon och sällskap under dagen" Slut citat så vi får hoppas på att det blir som vi förväntat oss, helt simpelt.

Vi har också festat till söndagen med lite Glenn Killing på Grand, i all ära alltså, och fick Sarah att skratta åt både "Sluta sug i strutn nu" och "Formpressad Kungspudel" och förväntar mig att kommentarer som "Vilka röstar då tant på?" "NAZIÄESTERHNA!" och "Koooonstigt vaa?" under hela kommande vecka.
Med en sjal runt huvudet, likt en beduin, så hälsar hon att "Passa dig där ditt gamla Popsnöre!" och att det är off to bed.

Den här sidan har under kvällen givit oss många goda skratt. Jag har också översatt sida, jag?! Sarah och jag!, åt mig pappa så att han faktiskt kan förstå skämten och maila dem vidare till sina kollegor.

Vi har också skrivit en låt så den som vill ha rättigheter på denne skriver ett mail till mig på [email protected] där ni ger ett bud.
Den låter ungefär såhär:

G                  C       D
Vi vet något ingen annan vet
G                        C             D
Å har därför något att berätta för er
Em                  C        D
Vet du att . . . havet är djupt?
Em                    C    D
Livets frågor aldrig tar slut?

Rättigheterna tillhör ännu alltså oss men för rätt pris kan vi alltså tänka oss att sälja låten, eller... Versen... Eller... Strofen.. Eller vad vi ska se det som. Det är ännu bara en skiss och känner också att vi kan finslipa den lite.


Informativt inlägg detta blev men det viktigaste av allt var dock att vi glömde skriva att vi tvättat både min OCH pappas bil idag. Halleluja.

Sov gott! Vakna torrt!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback