Hold me closer tiny dancer

Då har ännu en dag kommit och gått, skärtorsdag i morgon om jag inte missminner är det väl då alla häxor flyger till Blåkulla? Så...vi hörs! Skämt åt sidan!



Linnea Josefin Sjöberg är i Dalarna och kände att varför inte passa på att testa lite backhoppning när hon endå (nu blev PT:n arg) ändå är där. Behöver jag säga det? Framtidskarriär?  Inte nog med det, bankrån i Säter idag. Just när Linnea är där...hmmm....Händer det så händer det i Säter city, inte Linköping.

Ghostwrithan själv håller tummarna på att Mr Bus får ledig 2 veckor i maj.

Annars tycker jag det är god tid att min sambo, B1 kommer hem. Va ett tag sen jag såg'na!

Ghostwritha over and out  P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback