Hujeda mig, sådant barn han var.

Goda vänner i god atmosfär. Det är receptet för en lyckad kväll.

Meninge var att Sarah, Anna, jag och Fredrik skulle sluta upp för en fika på Hugo klockan åtta. I stället slöt Anna, Sarah Frida, jag, Sofie och Christopher upp för en fika/måltid och det blev många goda skratt. Alltid i det sällskapet.

Tillslut, efter en förvånadsvärt lång stund, så smög sig Christopher och Sofie iväg (eftersom det blir en tidigt morgon i morgon) och vi satt kvar en stund till och pratade om livets allra största frågor.
Frida och jag planerade även in med sällskapet i syd att en Grekisk ö var på sin plats i sensommar. Låter inte det underbart, ändå?
Låter tippelitoppen!

Nu är det sängen (som jag redan gjort en nödlandning i) för en urtidigt morgon i morgon. 06:25 står klockan på. Hujeda mig!

Ta hand om er alla.

Peuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback