Jag föregår med gott exempel och somnar på lektionen!

Upp tidigt idag. Sjukt tidigt. Så tidigt att Sarah till och med kommenterade det.

Möte med skolledningen på morgonen, följd av basgruppsmöte och en textilsslöjdslektion. Sen blev det en timmes lunch för att sedan avverka 2 timmar på Katarinaskolan med underbara 6:an.
Snabbs om jag är så åkte jag hem packade gymväskan och drog iväg till Sporthallen till Melodifestivalen. Efteråt blev det ett långt gympass med 20 minuter (som Sofie deklarerade var väldigt långa) på löpbandet och alltså nätt och jämt 3 km, följt av en timmes styrketräning. Nu mår jag fint. Morfint.

En skål glass på det och jag är på banan igen.

Vid klockan åtta ska jag träffa Sarah, Anna och Fredrik på Hugo för en fika. Det ska bli trevligt att träffa den sockertoppen igen. Man får nog också dra på sig ett extra lager karisma då risken är stor att man blir åskådad eftersom det är nattklubb i kväll. Jag ska hem tidigt och sova gott eftersom jag ska följa med Sofie i morgon på tävlingen i Eksjö.

Nästa helg ska jag dessutom köra Martina till Örebro på lördagen, själv! Det blir spännande.

Nu är det matdags.

Pews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback