Jag ska spraymåla Bettan

Helgen förpestar denna blogg med sin frånvaro. Under helgen har man allt annat att göra än att sitta vid datorn, säger jag bara.
Igår var vi hos Maria och grillade. Det var super-gott och jättetrevligt tills Sarah-stumpen blev dålig och låg och skaka. Även det löste sig under kvällen och alla mådde bra.

Annars så ska vi snart ta Bosson ner till stan och fika på Ströget. Sarah, Anna, jag och Robin. Dessutom har jag klickat hem lite fina saker från La Redoute, två linnen och ett par jeans. Jag har aldrig beställt jeans via nätet så vi får väl se hur det blir. He. Inom 5-7 dagar ska de vara hemma, hoppas till Valborg. Då ska jag inviga jeansen och något av linnena.

I eftermiddag ska jag också åka och provrida en häst. Det ska verkligen bli superspännande! Hoppas verkligen det är potentiellt material för framtiden. Nu när jag får lön varje månad kan man unna sig att få njuta av livet. Det innebär att jag ska skaffa licens, medlemsskap och börja tävla igen om allt går som det går. Jag hoppas innerligt.

Nu, efter mina två smootie, ska jag nog ta tag i mitt rum en stund innan det blir fika.
Simma lugnt!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback