Kall, svart, knapp natt

Fjyfaen vilken rolig, givande dag. Från morgon till sen kväll. Det har gått i ett. Men... Aaa, speciellt rolig vet i tusan, och inte det minsta givande.
När jag slappat till det hemma en stund for jag iväg med träningskläderna till NYRK och tittade på Märtisen som tränade. (Det gick kanon!) Sen for jag iväg till gymmet och körde lite löp och överkropp. Efter det har jag varit helt död fram tills nu när jag börjar piggna till igen.

När vänner är ledsna vill man finnas till. Synd att man inte kan splittra sig och finnas till tudelad anvädning! Hoppas med all säkerhet i världen att allt kommer lösa sig och bli bra, på ett eller annat sätt.

Ta hand om varandra, lova mig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback