Matlagningskurs del 1.



1. Stek kyckling (inte i wook-panna att rekommendera)



2. Wooka grönskaerna tillsammans med kyckligen (aa, jag vet att det inte går att wooka färdigköpta wook-grönskaer. Det blir ju bara en helvetes massa vatten överallt, men gör så gott du kan!)



3. Blanda i crem fraiche och sötsör sås, salta, peppra (massvis), rör, puttra.
(Meningen var att jag skulle fotat innan jag tog av maten, men... Det kind of glömde jag, så här är resten av det jag inte orkade äta upp. He.)
Serverades idag med cous-cous.


Sen är det viktigt att man har sällskap när man äter, annars kan man typ... Sluta äta, eftersom det är så tråkigt så då går man ner i vikt. Inget bra.
 




P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback