Motionera? Släng dig i väggen.

Aeeh, det här är inte rättvist. Jag har hållt igång som tusan idag. (Okej, faktum är att dagen började lite segt framför soffan men sen drog jag iväg till gymmet, följt av Segorp, följt av båtfix, matlagning och promenad!) Jag känner mig näst intill stenad vid skrivandes stund.
Att man blir pigg och glad av att motionera är fetaste lögnen ever.


Sarah säger:

Vanlig avokado är gott så grillar vi den och äter med kyckling, tzatsiki och kankse lite potatis.. Hehe, såg ett recept i en tidning

L i n n e a - säger:

Nae

L i n n e a - säger:

Usch

L i n n e a - säger:

Blä

Sarah säger:

Haha, va inte så anti

L i n n e a - säger:

Jo

L i n n e a - säger:

Det är en sån kväll i kväll

Sarah säger:

Meeeh då tycker jag du slänger dig i duchsen och vaknar upp på strålande humör i mörra

L i n n e a - säger:

Usch

L i n n e a - säger:

Lät jobbigt


Tack och ajdöken.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback