One left to go

Ett litet stoft av hat spred sig i kroppen just när jag läste Ivanas kommentar, dock ingen skada skedd men de ska fasen bli mina en vacker dag, de också!

Nu dricker jag en helt underbart glassig jordgubbs-smoothie och äter knäckemackor (närmare bestämt fyra stycken, och varför kan jag tycka att det är så gott?). Kände liksom att energin började tryta när jag var i stallet så det är bäst att fylla på nu när man är hemma. Halv fyra, cirkus, tänkte jag åka till Hogsta, om inte lite tidigare för att hinna förbi en sväng på Sharpman kanske? Ett par ridhandskar skulle "sitta som handen i handsken", he. Låg humor - låg energinivå. I eftermiddag ligger fokusen på rosenbuskarna och att sova.

Snart är det inte långt kvar tills Sofia återförenas med Sverige, Motala, Sarah, Maria och Sofie! Jag vet i alla fall en som är lycklig!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback