Powerwalks och Kolmården

Oj, oj, oj. Nu händer det kkreejer.

Jag ska ta en promenad, för jag läste på aftonbladet att man blir smal av att gå på power-walks så nu beger jag mig till skogen mellan träden bortöver för en promenad.
Sarah testade också att anmäla sig till Kolmården så nu ska vi alltså åka dit den 25:e (förlåt Martina!). Ännu är en plats ledig i bilen så det är bara att anmäla intresse hos mig. Fredrik har förstatjing men annars så är den öppen för bokning!
Den 25:e alltså, klockan nio lämnar bilen Motala.

Det blir alltså Sarah, jag, Anna och Fredrik som styr näsan mot Kolmården på lördag. Om jag ändå kunde vara så barnsligt taggad som Sarah och Anna, men nja. Det ska bli kul, men ändå inte såååå kul..? Jag ser mer fram emot kvällen! : )

Sofie, Christopher, Anna, Fredrik och Sarah, här kan ni titta vad ni vill besöka under dagen. Det enda som står på min agenda är Barnens lantgård. Tänk att få mysa med ett par nukläckta killingar? Mysigt!


Nu blir det promenad på det här.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback