Schema Glade Galten

Ajemensan, då hade jag tydligen ett sommarjobb med. Vid tre, ja, ni läste rätt, tre, endast tre tillfällen ska jag jobba hos Glade Galten.
Första datumet är redan i slutet på maj då vi drar till Ekenäs slott, sen blir det Kungahälla den 17-19 juli och sist men inte minst Gotland den 2 augusti till den 9:e. Det är mitt sommarjobb. Fett nice. (Jag dör om inte Wasa tar sig i kragen och anställer mig i sommar . . . )

Annars då. Sista timmen (eller  två) så satt jag med alla barnen i skolan och berättade roliga historier. De flesta fem-poängarna skickade jag iväg till Sarah och delgav däför humorn till henne. Vi körde också lite klara "direktiv". När jag kom in i klassrummet ställde sig alla elever upp och gjorde givakt, när jag sagt vad som skulle göras så fick de "ledigt" följt av "manöver" (bord . . . ). När de skulle få gå hem sa jag bara "givakt, manöver, utgå" sen drog de.  De verkar fatta det där. Tror jag ska köra det i fortsättningen.

Nu åker jag, efter en dubbelnougat, en krämbulle och 1,5 smoothie, och rider Mazarinne. Idag blir jag dock ensam. He. He. He. (Märkte ni nervositeten där?)

Hörs förhoppningsvis sen!

P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är stolt, jag behöver inte säga mer!

Jag är stolt.

2009-04-29 @ 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback