Skolmästerskapet

Efter en sjukt jobbig dag på skolan med underbara 7A så sitter jag hemma i Stavlösa nu. Jag lyckades dessutom stuka till min lilla högerkrok igen så nu blir det bandage på den, bara för att återuppleva lite gamla minnen, så att säga. Hoppas den inte blir blå bara, det är ingen direkt smickrande färg för min del.

Jaha, men annars då? Hanna är i Thailand och jag hatar henne litegran. Sarah ligger hemma och fryser och Sofie funderar på att åka till Carlswärds. Själv ska jag följa med Anna till MORF och titta på skolmästerskapet i dressyr bara i brist på annan sysselsättning (vilket inte är helt sant eftersom jag hade tänk att cykla runt Orlunda och tvätta bilen, rensa lite i trädgården och plocka lite på mitt rum) så jag ska svida om, tvätta lite kläder och kanske hitta en lunch i kylskåpet innan jag drar mig bort till stallet.

Men så sant som det är sagt så måste jag bege mig innan jag får ännu mer saker på min att-göra-lista.

Förresten fick jag ett jättebehov av att komma ifrån Motala i skolan förut. Jag kände bara att jag ville bort, så jag funderar på gnolar på några idéer jag har men vi får se vart det leder, förmodligen ingenvart.

Peus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback