Slieeten liten.

"Fy bubblan" sa katten och fräste.



Jag känner mig nämligen som något Benny har släpat in. Jag är mör i hela kroppen, från yttersta öronsnibben till spetsen på tårna. Det verkligen skriker "Aj!" i kroppen på mig. (Tänk, tääänk om jag håller på att bli sjuk? Hur blir det med Kolmården då?!) I morgon är det nya tag med bara en promenad och lite styrketräning. Kanske lite simning. Jag ska ju dessutom på jobbintervjun i morgon! Sen blev jobbet inställt på kvällen så vi får väl se vad som händer (och fötter) då i stället.
Lördag är det tvåmannaförfest (vilket jag längtat efter) (känner att det blev många paranterser här nu) som det ser ut nu och gött ska det bli. I morgon kommer lönen med! Katching!

Hörs i morgon då.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback