En strålande morgon

Efter att inte ha kunnat somna om då:
1. Pappas klocka ringde hundrafyrtiosex gånger i morse
2. Soppbilen backade upp (innebar ett febrilt pipande) och åkte iväg
3. Det strömmade in sms

Så pallrade jag mig upp, lagom sömndrucken, har precis ätit frukost och ska slänga på mig lite smink. Jag började inte förän 09:15 idag, och eftersom jag vet vad jag ska göra behöver jag inte åka förän klockan 9.
Tror ni förresten att jag orkade se klart på Världscuphoppningen igår? Givetvis inte. Men enligt Corren så vann Meredith - Shutterfly, tvåa kom McLain - Sapphireoch trea Zoer - Okidoki. Helena utgick.


Strålade morgon, för övrigt.

Nu åker jag och jobbar. Textilslöjd 1,50 timmar.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback