"Vad gör du uppe såhär tidigt?!"

Goood Morgon.

Vissa påstod att det var en strålande morgon, vilket jag inte är benägen att hålla med om. Strålande är när man vaknar på rätt sida, av att man har vilat ut och solen kikar in lite bakom rullgardinen.
Fel sida, som idag, är när man blir väckt tre gånger, först halv sju, sen klockan åtta och ytterliggare en gång vid nio. Vid åtta-snåret var det grannen som vevade igång traktorn precis vid husknuten och började ringvälta. Jag skulle ju ändå upp så . . . Nu har jag ätit frukost i alla fall.

Vill man ens gå utanför dörren där man ser det här? Det vill inte jag i alla fall. Man vet dessutom att temperaturen på PM inte är mer än 16-17 grader heller, så det blir tjocktröjan idag!



Brr!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback