Vart tog solen vägen?

Goood morgon!

Det känns som en god morgon i alla fall. Vaknade inte av att jag blev väckt eller av att skolan ringde. Vaknade av att jag fick ångest av att klockan var så mycket så jag pallrade mig upp lagom till lunchdags.
En frukost senare har jag nu planerat min måndag i minsta detalj.
Så snart som möjligt ska jag packa bagen och bege mig till gymmet. Efter det ska jag hämta Sarah från sin arbetsintervju för att åka in till stan en sväng och göra den. Sarah ska jobba på en byxdress och jag ska jobba på ett par skor, hårspray och en mascara kanske. Vid fem ska jag med Martina ut till stallet för att rida Bea. Sist jag satt på henne var hon stel som en trädstam så det ska bli intressant att se vad Martina har åstadkommit. I kväll blir det pappa och så slängde jag iväg ett sms till Anna och frågade om jag kunde få rida Nimrodd i kväll så vi får väl se vad hon säger.
I morgon är det jobb och Mazarinne och på onsdag är det också jobb. Torsdag verkar ännu lugn förutom den lilla strapatsen vid fyra-tiden. Det ska bli minst sagt intressant.

Nu blir det packa ihop träningskläderna och bege mig!

Hörs sen!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback