Å sa va ja her igen.

"Jaha?" Tänkte ni, det vet jag. "Är det här det enda hon tänker informera om idag?" men seeerrri, nä.

Precis hemma från jobbet som förövrigt var:
1. Tråkigt
2. Varmt
3. Slitsamt
Jag har ingen lust att åka tillbaka dit i morgon men jag får tänka att det bara är två dagar kvar. Sen är det lite ledigt sen börjar ju skolan igen och jag hoppas de behöver många vikarier i år igen. När jag tänker efter så är det ju många som faktiskt slutar på Wallerska så man kanske har en chans? Aaa, kanske.

På rasten gick jag ner och tog ett dopp i världens bästa sjö. Helt klart. Jag blir förvånad varje gång jag badar i Vättern. Varje gång luktar man sådär friskt efteråt och känner sig fräsch igen. Underbart. Klart vatten. Det påminner mig om när jag var liten och var med Wallerska där och badade, hade med stora cykelkorgen och massvis med fika. Som sagt. Underbart.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, ta på mig en röd dumletröja och försöka sova gott.
Förresten hade tjurarna i hagen vid jobbet rymt idag. Blir inga äppelpajer i höst alltså, de åt upp varenda en.

P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du har nog rätt stor chans eftersom du redan fått in en fot. :) Fräddä har ju slutat, jag ska börja läsa till lärare så jag har slutat och så vidare. Tyvärr finns ju inte Wallerska längre men S:tpersbarnen (minus de yngsta) ska gå på Dalsgården istället och de behöver säkert vikarier där med.



Håller tummarna! :)

2009-08-09 @ 22:05:00
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback