Back in blogg

Nu när mannen har åkt tillbaka kanske det kan bli lite ändring på din blogg? Det kanske kan finnas något att läsa!

Det var ungefär så det löd hemma hos Christopher när jag en gång råkade föra min så kallade blogg på tal. Det har varit lite semester här också - vilket inte är helt fel - och jag vet faktiskt inte riktigt hur mycket mer som kommer hinnas skrivas här även fast Oskar har åkt tillbaka till båten och jag nästa vecka slutar jobba. Sånt märks ju!

Men kul i alla fall att märka att någon kanske saknar den! Eller hur?

Hänt massvis med spännande saker de senaste dagarna och det innefattar bland annat Oskars cocktailparty, paintball och lite aj - aj. Jag är nöjd och belåten för tillfället, rätt bakis dessutom. Huvudet segade rätt ordentligt idag. He.

Nu är det nattinatt och i morgon är det power-walk på morgonen, träning med G vid lunch och jobb på kvällen. Mys.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback