Bara idel väntan!

God morgon!

Det är första gången nu på riktigt länge som jag faktiskt kan säga det, just att det är en god morgon. Jag har sovit bra, känner mig utvilad och blev inte väckt i onödan. Underbart!
Nu ska jag egentligen stå i duschen och göra mig i ordning för att åka in till stan. Jag har liksom ett ärende. Jag vet, det låter så vuxet. Jag har nog aldrig haft ett ärende i hela mitt liv! Sen funderade jag på att hälsa på lilla Karin på hemmet också men jag vet inte om jag hinner det.
Beroende på vad de säger hos banken så ska Evelina och jag boka en resa idag, och i så fall åker vi på torsdag. Kan ni förstå? På fredag ligger jag på en varm strand på Kreta, precis samma tid som för ett år sedan. Hur underbart på en skala?

Men som sagt, om det ska hända någonting här så måste jag jobba på lite. Jag kommer ägna lunch och eftermiddag åt att vänta på posten. Jag gillar att vänta på posten.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback