Cyber five - katching - sending

Nu är jag tillbaka och jag bara vet ju hur glada ni blev nu. Hela bunten. Alla 26 stycken läsare som det i genomsnitt ligger på per dag.

Igår kom ju som sagt en pojkvän hem tidigt från Karlskrona. Han överraskade (överrumplade?) med att komma hem och lägga sig nära i sängen. Jag vaknade av att bli omkramad - finns det något bättre?
Dagen igår gick ganska lugnt och obemärkt förbi. Ett litet sammanbrott från min sida igår kväll som faktiskt var rätt skönt trots att jag var oförstående i vad som egentligen hände var det enda som hände på hela dagen.
Idag var vi uppe en sväng i Karlsby och badade, hälsade på Oskars släkt och fikade lite. Så idag tror jag faktiskt det blev årets sista bad på Svensk mark.

Kvällen tillbringades med Sarah efter att ha släppt av en förkyld soldat vid tåget. Vi bestämde att börja bantninge på måndag (igen....) och delade på en pizza i hamnparken. Bara med Sarah kommer man på konstiga idéer som att exempelvis skriva små, korta "må-bra"-meddelanden på lappar, åka runt hela stan och lämna dem i vännernas brevlådor. Jag skulle i alla fall bli glad om någon kom på den idén och gav mig en liten omtanke i lapp-form. Jag sitter fortfarande och väntar på svaret på brevet jag skickade förra veckan. Det märks ju om jag får något tillbaka, men det har utlovats i alla fall.

Nu, Anschon, är det läggdags för mig med. Nu har du dock något roligt att läsa (eller du har ju redan läst det...). Roligt och roligt... Jaja. Whatever.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback