"Den är så ful. Den där hästen alltså... Ful."

Det enda jag hör är lite mummel från den där svart-klädda dräggdrottningen i fotöljen bredvid. Hon mår inte så bra idag men jag känner ändå att jag är på topp! Min kropp kommer aldrig kunna uppleva det som hände förra helgen i Varv eftersom jag har en må-bra-buffert i kroppen nu.

Annars var det väldigt kul igår fast att Sofie och Maria åkte hem klockan 12, inte klockan 1 som Maria påstod. Hon var ju ute och fetcyklade! Men däremot känner jag att det kommer dröja länge innan jag går ut igen Känner inget sug alls och så roligt är det faktiskt inte att dansa längre.

Nu ska jag kurera den svarta dunderklumpen och kanske laga lite mat. Kvinnan påstår att hon mår illa..?

P


Kommentarer
Postat av: sofie

det är ju förfesten man vill åt, så är det bara!!

2009-08-18 @ 20:15:51
URL: http://seaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback