Det är inte lätt att vara på topp, oftast inte.

Fick reda på av Sarah hur det hade gått till på festen igår.

- Någon (några?) har lämnat ett antal använda kondomer på utvalda platser hos Maria. Typ på Ivanas bil?
- Någon har gjort "stora A" (med andra ord skött magen) PÅ en gravsten
- Någon (Hm?) red på Marias typ 1 m höga skettis
- Vi hittade aldrig Conny
- Fick Conny ens dricka sprit?
- Det var "liggmärken" på Holmers bil, äckliga sådanna
- Christopher sjönk ner i gödselstacken, fick åka hem och byta skor och byxor (hoppas bara han tvättade rent sig med?)

Det var en helgalen kväll men den bästa på väldigt, väldigt länge.

Nu ska jag fixa en grej innan jag går och lägger mig, läser min tidning och sover.

P

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha, vilken kväll :D underbart, det sista viste inte jag om?!! vem av dom?

2009-08-09 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback