Det här kan vara bajs, Ville. Kolla! Bajs!

Lite tankar och funderingar angående att åka ospecificerat:

Spar pengar genom att åka ospecificerat. (GREEEJT!)
Ospecificerat innebär att du får reda på vart du skall bo först efter det att du landat på resmålet (Snacka om att man måste våga chansa, tänka att hamna i Turkiet men får boende på Kreta. Najs!). Normalt kan max 3 personer som delar lägenhet/hotellrum, vara säkra på att få bo på samma hotell (Jag, mig och Linnea... Aaa... Funkar...). Ospecificerat är alltså inte att rekommendera när två familjer reser tillsammans (I familjer finns barn, alltså ingen risk...). Du riskerar också att semestern inte blir vad du hoppats på (Dansa, sola, bada, äta, umgås?), då du hamnat på ett ställe som inte passar dig (ALLA passar mig... Fashion bor ju i mina skor, ju.), eller att du tvingas byta hotell under semesterns gång (JA! Nya ställen, nya upplevelser och nya människor!)

Punkt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback