Edward Pussy-hand?

Att ligga i sängen efter en lång dag är skönt. Inte lika skönt är att man har klippt collage i den också så den är full med små, små, små pappersbitar som liksom inte går att borsta bort. Det bästa är att mitt collage åker iväg på posten snart och landar i lite bättre händer typ tisdag kväll eller natt. Jag gillar!

Annars har kvällen bestått i kräftfiske, jag som är en kräfta men inte ser charmen i de äckliga små asen. Sarah eller även kallad Hippien idag kom förbi en sväng och dansade de lurviga med Ville. Ville och Sarah har verkligen hittat varandra. Precis som Axel och Sarah. Ungefär på samma nivå. Funkar.

I morgon, 06:45, åker vi mot Varv och vidare med Maria mot Göteborg och Lise-fucking-berg. Jag har, tydligen, lovat att köpa Axels kärlek så jag har redan klurat ut den ultimata presenten. Axel - checka din brevlåda i morgon kväll, eller söndag. Näääääääääääää. Jag tänker inte komma in och lämna den.
Horts gillar Axel.

Hörs i morgon då!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback