En sånhär dag vill man inte vara själv!

Jag har en såndär jobbig känsla i magen som inte går att beskriva.

Jag vet inte varför men det känns bara pannkaka av allting. Har varit med Martina i stallet hela dagen och hurrat på henne eftersom hon kom tvåa i den klassen hon red. Direkt efter det åkte jag till Mazarinne och red, vilket var sjukt jobbigt idag. Nu är jag hemma och har ätit, duschat och gjort mig i ordning men känner noll lust för att hitta på något. Mest av allt vill jag vara ligga kvar i sängen och lägga kuddarna sådär bra som bara jag kan och känna doften från någon som jag saknar.

I morgon ska jag dessutom upp tidigt eftersom Martina rider den första klassen i morgon, antagligen kommer det bli Nykyrka hela dagen eftersom även Sofie tävlar och rider de sista klasserna.

Jag är tudelad! Jag vet inte vad jag ska göra. Är jag kvar hemma kommer jag bara somna vid nio och det kommer kännas som att jag sovit bort hela helgen, åker jag iväg kommer jag inte vara något roligt sällskap.
Usch.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback