Fortfarande aj-aj, fast mer aj-aj-aj



Idag fyllde dessutom den här tjejen år! En av världens bästa tjejer för övrigt. En riktig goding! Maria, grattis!




Men annars då? Jo, åkte hem från jobbet och skulle tanka. Då åkte jag förbi Hanna och blickade upp mot hennes balkong och såg tre välbekanta nunor och bestämde mig för att svänga förbi dem.
Hanna, Tove-Tott och Berk hade samlats för lite chill hemma hos Hanna och allt kändes som för ett år sedan. Ingenting nytt, bara minnen och underbara människor! Tänk att det har gått så lång tid, helt i onödan!

Men nu är det så att jag har tagit min aj-aj-kropp till sängen och förbereder mig på att inte kunna stiga upp i morgon. Sängliggande och horisontellt viloläge tills jobb-tid i morgon. Gött.

Hörs då!

P

Kommentarer
Postat av: Marre

Vad söt du är Linnea, tack så mycket :)

2009-08-04 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback