Hjälp mig söka!

Efter att ha varit i stallet och blivit smygen på av Srilankeser så kom jag hem, åt lite björnbär och började mitt sökande efter internetbanksdosan. Hittills är det ingen lycka med letandet. Det har gått riktigt, riktigt dåligt faktiskt.
Sist jag hade den var hos Sarah när jag skulle betala 60-årsfesten och sen är det bara ett stort svart hål.

Har du sett min internetbanksdosa, var vänlig kontakta mig.

I kväll, förövrigt, är det några jäntor som ska in till M-klubben. Dock inte jag. Jag är väl med en stund där sen skjutsar jag in dem och åker till pappa. För i morgon vill jag vara hemma när posten kommer för i morgon tror jag allt att ett brev till mig kommer dimpa ner i brevlådan. Mysigt!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback