Jag är taggad!

Peppar, peppar, peppa!

Nu är det bara en liten dusch, en tandborste i packningen och en luftmadrass sen är jag ready, steady, go! Då blir det alltså en, hel, underbar, varm, skön vecka på Kreta! Kan ni förstå? Knappt så det har gått in i huvudet än.

Fick betala teleonräkningen nu innan också - dock inte lika kul, men nu kanske jag lyckas hålla nere sms-antalet lite utomlands också, nu när jag får betala skiten själv. Bröl.

Men annars så är jag enbart glad. Vaknade halv sex i morse och skulle vända på mig i sängen. Från höger till väster, det var bara det att jag låg så nära väggen redan innan så jag drog huvudet i väggen, men en himla kraft. Efter det har jag inte kunnat sova ordentligt.

Juste. Ska packa ner en extra bok också, better get going!

Nu hörs vi inte på ett tag då!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback